Vår!

Hej på er blogg läsarna!

Snart blir det igen matcirkel. Närmare bestämt kör vi den 26 feburari. Idag kommer jag och Kicki sätta oss och skriva de recepten som jag har valt för de första 3 omgångerna.

Vad som har hänt med mig att jag skulle varit bortrest men tyvärr som vanlig Gudarna hade andra planer för mig.

Olyckliglktvis hamnade jag på sjukhuset och hamnade på oprationsbordet. Inte helt återställt men ser framemot kursen och kunna börja jobba igen som vanlig.

Saknar mina arbetsuppgifter och mina arbetskamrater. Det är så skönt att snart är vår och ljusare tider.

Dags för lite bilder kanske?

 
 

Kommentarer:

1 William:

grymt bra kvalité på bilderna!

2 Malin:

Toksnygga klänningar på snygg kvinna :)
/ Malin
malinedlund.blogg.se

3 Robex Lundgren:

snygging

4 roy mattsson:

ursnygga bilder

Kommentera här: