Hej...

Hej till er alla! Till alla kända och okända beundrare, till de som gillar det jag skriver eller hatar mig för den jag är!

Till min okändabeundrare!

Du behöver inte be om ursäkt, däremot bör jag vara tacksam för att det finns människor som du som bryr sig om andra.  Utan empati och känsla skulle livet bli svårt och uthärda.

Min tysnad var inte avsiktligt och skulle inte ge upp diktandet än men på grund av olika skäl typ hälsan hade jag inte lust och saknade inspiration till skrivandet.

Jag kunde inte ens svara alla mail som jag fick. Bör jag straffas?  JAAAAAAA! Ler

Hoppas att snarast som möjligt ska jag komma tillbaka med 100% motivation.


Min snälla okända beundrare! När det gäller matlagningskursen vet jag inte hur det ska bli för jag har inte hört nå än men jag har inte emot att hålla kursen hemma hos mig på 6 personer om det finns intresse för det.

Jag kommer att ringa kontoret och fråga hur har de tänkt framöver.
Óm jag kan hålla kursen i fem omgångar var annan vecka nån dag där alla kan komma. Kursavgiften kan gå till inköp av ingredinser om nåt blir kvar kan vi skänka den för nån skola i Afghanistan.

På återsende!

Kommentera här: