Afghansk Mat!

 

Insomnia

 

Vad ska man göra när man inte kan sova?

Eftersom kunde jag inte sova tänkte göra nåt nytta och skriva ett inlägg på bloggen istället.

Vi startar igen matlagningskursen igen den 4 november. Anmälningarna hade redan kommit in innan vi hade fått lokalen.

När jag började med Afghansk mat cirkel 2004 trodde jag att det skulle vara någonting som skulle vara enstaka gång.

Till min förvåning visade sig att intressen bland matälskarna var mer än jag kunde ana.

Så nu är vi i elfte året och vi försätter ändå.

Så den 4 november blir det starten för höstterminen. Lite bilder från föregående kurser.

På återseende

 

 
 
Form

 

 

 

 Bild

 

 

 

 

 

Kommentarer:

1 Lars-olov Jonsson:

jag gillar ju matlagning men jag har ju ingen möjlighet att gå nåmn kurs hos dej men det skulle vara trevligt om du kunde lägga ut lite recept här eller på din facebookssida

Svar: Hej Lars-olov!Jag kommer att lägga ut både recept och bilder då och då. Önskar du fler recept kan jag skicka de med e post. Tack för att du är intresserad av afghanskmat.Hälsningar Farah Saighani
Den oslipade diamanten

Kommentera här: