Vinter outfit..

Hej på er alla där ute i kylan!

 

Än en gång till rådde totalt frånvaro på bloggen

på grund av  personliga skäl.

Var tvungen och åka till Amerika och besöka min

sjuka mamma som var på sjukhuset.

 

Så jag har inte haft semester!!!

Och att få inspiration till nya dikter kunde jag

inte ens drömma den i mina vilda drömmar. Ler

 

Inte nog med…    Oturen som jagar mig ständig

med ljus och lyckta hittade mig igen!!!

 

Varför är jag inte överraskad???

Blev uppmärksam av banken att jag har inte betalt

lånet, men jag visste att pengarna har gått iväg från mitt

konto men för att vara säkert loggade jag in mig på

Internet banken. Woooooooooow, Vad f…….n

 

Blev utsatt för kort bedrägeri… Nu gäller att få banken

eller visa kort att ersätta mig…Jag får se vad kommer att hända.

 

Snart kommer jag med en ny dikt…

Kommentarer:

1 ulf claesson:

Vad snygg du är!!!!!!! Tack och lov att ingen burka döljer den fantastiska kvinna som är du..

Bränn alla burkor, befria alla kvinnor!!!

Kommentera här: