Tillbaka i bloggvärlden!

 
Hej på er alla kära läsare! Det var länge sedan jag uppdaterade min blogg. Skälen var många och tiden var en bristvara. Mycket har hänt i mitt liv och säker med ert med. Mina tankar är fortfarande splittrad och speciellt när det gäller diktandet. Har skrivit några men har aldrig gått till publicering. På något sätt känslan överförs inte på samma sätt till pennan och i sin tur kommer inte till datorns tangentbord för att nå läsarna. Har börjat med lite modellandet som ni har sett på bilderna. sitter även nuförtiden på Länsförsäkringars fullmäktige. Engagerad mig i olika frågor för att kunna fylla min tid och hålla bort negativa tankar, orka med livet helt enkelt.
 
 
Nu ser jag igen
Hösten är här.
kylan kryper...
Under min hud.
Saknaden är stort..
Jag ser bleka löven
falla ner från trädet på gården.
Jag känner..
en tår falla ner över min kind
Tittar upp mot himmeln
Ser jag en fågel
som flyger mot värmare länd
Var ska jag fly?
När jag är fånge I din han!
 
_________________________________
i skrivandets stund
Kom tankarna i gång !
Fast jag ville inte.
Men det blev ändå en sång!
_________________________________
 
 
Må gott till nästa inlägget!

Kommentarer:

1 Ulf Claesson:

Härligt att du är igång här igen, dina modellbilder har varit alldeles fantastiska!!!

2 Fridas Skönhetsblogg:

Superfin bild! :)

Kommentera här: